30 kwi 2017

Notka informacyjna [1]


     Drodzy autorzy, bardzo się cieszę z faktu, że jest tutaj razem ze mną kilka aktywnych osób i że blog nie upadł. Uważam, że te cztery miesiące były udane, oczywiście jak wszędzie były wzloty i upadki, ale jesteśmy i trwamy co najważniejsze! Mam nadzieję, że w przyszłości będzie nas jeszcze więcej. Ja ze swojej strony mogę was zapewnić, że łatwo się nie poddaję i nie zamknę bloga nawet jak nie zostanie ze mną nikt. Staram się robić wszystko, aby stworzyć tutaj fajną atmosferę, żeby miło Wam się tu pisało. Jak być może zauważyliście, co jakiś czas wprowadzam również nowe elementy na bloga, aby nie było nudno. Nie wiem czy ktokolwiek to czyta, czy się tym interesuje, ale muszę się przyznać, że lubię to robić, rozbudowywać naszą Eleseyę. I tak, mam już plany na nowości, jedną dodatkową aktywność i nową zakładkę fabularną. Tym razem chciałbym się poradzić Was, czy podobają się Wam te pomysły, czy może chcielibyście, aby wprowadzić coś innego. Nowa zakładka dotyczyłaby najważniejszych miejsc na świecie i tam też kilka z nich by się znalazło. Najważniejsze miejsca, czyli mam na myśli jakieś budynki, miejsca fabularne, czy też miasta. Każde z nich charakteryzowałby krótki (bądź troszkę dłuższy) opis i zdjęcie. Ta zakładka byłaby cały czas rozwijana przeze mnie jak i przez Was, jeśli chcielibyście stworzyć takie miejsce. Nową aktywnością zaś byłyby (i będą jeśli wyrazicie chęć brania w nich udziału) ,,Zabawy". Znalazłyby się w niej różne minigry takie jak np. układanie jednej wspólnej historii (jeden autor pisze jedno lub dwa zdania, inny dokłada później coś od siebie i tak dalej), czy ,,Nominacje", w której to jeden autor podaje załóżmy trzy słowa i wyznacza jednego z autorów i ten wyznaczony autor musi napisać jakiś krótki tekst zawierający te słowa w uniwersum Eleseyi i później sam wymyśla trzy słowa i kogoś nominuje i tak dalej. Piszcie w komentarzach, co o tym sądzicie, czy podobają się Wam te pomysły, czy bralibyście w nich udział i wymieniajcie jeśli chcecie swoje pomysły na takie zabawy. Jak być może wiecie również w przyszłości ukaże się tu event RPG, którego zasady już się pojawiły (mogą jeszcze ulec zmianie). Bardzo, ale to bardzo serdecznie Was proszę i zachęcam do zapisania się na ten event, jak i również pozostałe aktywności, a w szczególności już do eventu drużynowego, w którym to do uruchomienia pierwszej grupy brakuje nam dwóch osób. Nie bójcie się nowości, będziemy się dobrze bawić!
    Następną rzeczą, którą chciałbym poruszyć w tym poście jest witanie autorów i zapraszanie ich do wątkowania. Mam wielką prośbę do nowych jak i starych autorów, jeśli macie chęć na popisanie z kimś, abyście nie czekali aż ktoś napisze do Was, tylko sami wyszli z inicjatywą wspólnego pisania, albo nawet napisali rozpoczęcie na spontana do jednego z autorów widniejących na liście (może nie wszyscy pokazują się na czacie, ale na pewno zareagowaliby na odzew), bo wszyscy wydaje mi się odpisaliby na takie zaproszenie czy wątek. Bądźcie odważni, zróbcie pierwszy krok! Wiem, że wielu z Was nie chce się pisać bez pewności, że ktoś Wam odpisze, ale to jedyny sposób, aby blog bardziej się rozkręcił. 
   Chciałbym tutaj również bardzo podziękować trzem autorkom, które bardzo mi pomogły i pomagają rozwijać Eleseyę. Carmen za doradzanie mi w wielu sprawach, promowanie bloga, wyszukiwanie cudnych zdjęć i pomoc w przygotowaniu eventu drużynowego, Pyladei za pomoc w przygotowaniu zakładki wierzeń i za stanowienie wzoru do zapisywania się do aktywności i Sweetroll za pomoc w szykowaniu eventu rpg i znoszenie moich wymysłów i wszystkim trzem dziewczynom za chęć pisania opowiadań i pewnie jeszcze za wiele spraw, o których zapomniałem wspomnieć. Bardzo Wam za to wszystko dziękuję. Dziękuję również wszystkim autorom za chęć bycia tutaj i tworzenie naszej wspólnej wielkiej rodziny, która mam nadzieje będzie się rozrastać, a także tym którzy do nas zaglądają. Nie mogę również zapomnieć o podziękowaniu w tym miejscu Infrei z Tiglavve za stworzenie dla nas banneru. 
    A teraz czas na mały apel do autorów nie zapisanych na bloga, którzy wahają się nad dołączeniem. Jeśli macie chęci to Was bardzo serdecznie zapraszam do wstąpienia w nasze grono. Może nie jest nas dużo, nie widać na razie dużej aktywności, ale jesteśmy, trwamy i trwać będziemy. Jeśli się boicie, że blog upadnie zapewniam was, że nie upadnie, jeśli myślicie, że jesteśmy nie aktywni, to tak nie myślcie, bo jak już powiedziałem jesteśmy i znajdziecie tutaj autora, z którym można popisać. Bardzo Was zapraszam do zapisów, bo każdy nowy autor wspomoże nas i spowoduje, że być może ktoś inny tym Waszym dołączeniem się zainspiruje i zachęci i sam się zapisze i tym spowodujecie, że się rozrośniemy i będziemy wszyscy razem dobrze się bawić, bo w końcu pisanie na dobrej zabawie polega prawda? Nie bójcie się i piszcie się, zobaczycie będzie super!
    Na koniec chciałbym zaprosić wszystkich tych zapisanych (dla tych, napisanie komentarzu będzie stanowić swego rodzaju potwierdzenie obecności, ot taki mały szantażyk ^^) jak i odwiedzających do wspólnej dyskusji na temat bloga. Odnieście się do kwestii zawartych przeze mnie w tym poście, wypowiadajcie się na różne tematy, piszcie co chcielibyście dodać czy coś zmienić, czy macie jakieś zarzuty co do mojej pracy admina. Bardzo zapraszam do wypowiadania się w komentarzach, pomożecie tym sposobem w rozwoju bloga i pokażecie, że wam zależy. Dziękuję za wytrwanie do końca tego postu, wypowiadanie się w komentarzach i życzę udanej majówki :D

Administracja

18 komentarzy

  1. Ostatnio jestem trochę nieobecna, a zresztą nie ma co ukrywać, że bardzo. Ale pewne rzeczy mnie cholernie przytłaczają. Jak już wspominała, jak ogarnę to i owo to znów powrócę do pełnej aktywności. Tak, czy inaczej jestem tu obecna. Czasem zaglądam i tym razem nigdzie się nie wybieram. Pomysł na rozbudowywanie Eleseyi popieram i bardzo mi się podoba. Sama bawię się z Wyspą Mgieł tworząc ją bardziej realną, jednak porządnej mapy jeszcze nie stworzyłam (haha, a ta rysunkowa to taki pomocnik do opowiadań!). A właśnie, co do aktywności, się znaczy opowiadań są w trakcie tworzenia. Liczę, że pojawią się wkrótce.
    Czy jeszcze coś powinnam dodać?
    Liczę, że blog będzie miał się dobrze, jak najdłużej.

    P.S.
    A może jak rozbudowa bloga to i jakaś zmiana szablonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że jesteś i masz chęć tworzenia :)
      mi tam ta mapka się bardzo podoba hehe :p
      co do szablonu to się zastanowię no bo prawdę mówiąc ten mi się nawet podoba ( wiem, wiem najważniejszy jest głos ludu, więc się pozostali wypowiadajcie na ten temat) i ciężko jest teraz znaleźć dobrego grafika, który sprostał by za darmo moim wymaganiom (bo jestem bardzo wybrzydzający co do wyglądu xd)

      Usuń
    2. Wiem, że ciężko jest obecnie znaleźć kogoś,kto zrobi pasujący i ładny szablon, ale czasem można znaleźć coś w "starociach". Ostatnio przeglądałam Zaczarowane Szablony, i może tam coś? http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/search/label/Fantasy

      Usuń
    3. Przeglądałem wszystko bardzo dokładnie przed startem bloga i z tej strony co podałaś myślałem nad dwoma ale jeden był bardzo rozpowszechniony na wielu blogach a ten co jest teraz od drugiego mi się bardziej spodobał no i ten najbardziej z nich wszystkich pasuje tematycznie wedlug mnie

      Usuń
  2. Jestem. Wyszłam ze szpitala i teraz będę mieć więcej czasu.
    Szablon jest raczej ok. Na razie jeszcze trudno mi to ogarnąć, bo obszar, w którym dzieje się akcja jest dość spory, bez szczegółów na temat geografii poszczególnych państw. Nie wiem na ile ma się swobodę, bo pisząc na przykład opowiadania, umieszcza się akcję w jakimś niewielkim obszarze, miasto, wioska, okolice... Autorzy mogą sami tę scenerię tworzyć?

    El Si

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie o to mi chodziło tworząc tego bloga. O swobodę. Autorzy mogą tworzyć co tylko chcą mając na uwadze tylko informacje zawarte w zakładkach np. ogólne cechy krain. Wiem, że chyba bardziej są popularne blogi których akcja dzieje się na jakimś małym obszarze mieście czy też miasteczku, ale dla mnie stworzenie takiego dużego świata było ciekawsze bo jest większe pole do popisu dla wszystkich :D

      Usuń
  3. Jestem, ledwie żywa ale jestem. Ostatnio aktywność mi spadła ale nie zależy to niestety od moich chęci tylko tyle mi się roboty zwaliło że nie wiem w co pierwsze ręce włożyć. Jak tylko troszkę odżyję i pozałatwiam co trzeba to wrócę do pełnej aktywności. Wszystkie pomysły bardzo mi się podobają szczególnie "nominacje" (marzenia się spełniają - zawsze chciałam czegoś takiego spróbować od kiedy zobaczyłam blog poetycki działający na tej zasadzie tylko tam nie prowadzili niestety już naboru). A tak już w ogóle po za wszystkim to dzięki wielkie składam administracji za to miejsce. Na pewno sama nie zostanie bo ja się też nigdzie stąd nie wybieram ;)A podziękowania to chyba troszkę na wyrost. Chyba powinnam coś jeszcze zrobić żeby naprawdę na nie zasłużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo w takim razie trzeba urzeczywistnić to marzenie :D i ja dziękuje Wam, że jesteście ze mną ;) A podziękowanie w pełni zasłużone :p

      Usuń
  4. Jestem co nie da sie ukryc. A moze da a ja jeszcze nie wiem jak xD A jak nie to duchem stale.
    Mysle ze alokacje w misteczkach to dobra rzecz. Przydaly by sie oberze lub cos w tym guscie.
    Aktywna to jestem zawsze-czasem trudniej o pomysl, ale ja nie gryze jak cos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. supi że jesteś :D
      hmm nad oberżami pisząc to nie myślałem, ale wiesz to dobry pomysł, dzięki, wykorzystam go :D
      skoro jesteś aktywna i nie gryziesz to zagadaj do kogoś ^^

      Usuń
    2. taaa ;p ja wiem, ze mnie kochasz *szczerzy sie*. Moze o zajrze, ale nie wiem kto w sumie jest >.<

      Zatem widzisz.. oberze, spelunki, kuznie etc... wojsko, admistracja - mozna wybierac i przebierac do woli i wymyslac cos nowego. Wprawdzie to duzo pracy, ale nie spieszy sie ;)

      Usuń
    3. ah i dodam tez taka mysl: np jakies miasto slynie z wyrobow ceramicznych, w drugim dostalo by sie jakies rzadko spotykany material a jeszcze innym mozna kupic konia z najlepszej hodowli ;)

      Usuń
    4. no niewiadomo teraz do końca ale byc może sprawa sie wyjasni w przyszlym tygodniu, narazie jak masz chec cos napisac to do Demagoga napisz na spontana, zobaczymy czy odpisze ^^
      hah ja myslalem bardziej nad zabytkami albo czyms ,,magicznym" a Ty tak bardziej gospodarczo podchodzisz do tego ale zobaczymy co tam z tego wyjdzie, jak chcesz mozesz sama tez cos opisac :P
      a te wyroby itp. to moze wykorzystam przy szerszych opisach krain ale to juz na pozniej te plany :p i dzięki za propozycje :)

      Usuń
    5. bo ja gospodarczo-polityczna byc. Kwestia samej magii to juz szersze pole do popisu xD
      Myslalam nad tym, bo troche tu ubogo w niektorych kwestiach, bo gdy dajesz wolne pole do popisu to potem mogla by wyjsc z tego sieczka, a chyba lepiej by okreslic jakies podstawy ;p

      To ja poczekam do przyszlego ^__^

      Usuń
    6. No chyba lepiej ;)

      Ah Ty no ok :p

      Usuń
    7. maruda jeden [sorki za spam xD]

      Usuń
  5. Co prawda uciekłem od Was w lutym, ale mimo to się wypowiem, gdyż rozważam ponowne dołączenie, no i mam nadzieję, że nikt mnie za to nie zje. :D
    Zakładki są naprawdę dopracowane, tu nie ma nawet o co się przyczepić. Można znaleźć wszystkie niezbędne informacje, a nawet i więcej, co pozwala lepiej wczuć się w klimat bloga i zdecydowanie zachęca do dołączenia. Muszę jednak poprzeć Heretikę - zdecydowanie przydałaby się jakaś zmiana szablonu. Ten oczywiście zły nie jest, ale jeśli ktoś zwraca uwagę na wygląd bloga, to tu może być problem.
    No, to tyle. Pozdrawiam Administrację i lecę dalej rozważać powrót!

    dawny Alexander

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że do nas wracasz :D
      nad szablonem jeszcze pomyślę ;) ale może masz jakieś rady co do niego? co się w tym nie podoba,
      na co zwrócić uwagę?
      pozdrawiam wzajemnie i widzę, że namawiać do powrotu nie muszę :D

      Usuń