5 lut 2018

Notka informacyjna [3] - Magic is here!

W powietrzu czuć było dziwną energię. Zagajnik oświetlały promienie słońca. W jego centrum znajdowało się równe koło wysypane piaskiem. Nie było na nim żadnej nierówności, nawet małej ryski. Nagle jednak zaczęły się rysować na pisaku wzory, tajemnicze mityczne znaki formujące koło. Gdy symbol był gotowy zabłysł własnym, złotym światłem. Potem zmaterializowały się nad nim symbole: kule wypełnione słonecznym i księżycowym blaskiem, okręgi ognia, ziemi, wody i powietrza, złota lira, figurka smoka, czaszka człowieka, gwiezdny kamień, a także rubinowy kryształ wypełniony krwią. Wszystko to okrążało i przemieszczało się nad wyrysowanym okręgiem, tworzyło spójną całość. Tworzyło magię. Zagajnik zarosły szczelnie masywne drzewa tak, że już nikt nie miał do niego wstępu. Idealna harmonia nie mogła zostać zakłócona...

Tak moi drodzy, magia pod postacią domen zawitała do Eleseyi! Nową treść znajdziecie w zakładce świat. Oprócz tego w menu zostały dodane dwie nowe zakładki: modernizacja i FAQ. W modernizacji znajdziecie różne pomysły na rozwój bloga, na które każdy (nawet nie koniecznie autor bloga) może zagłosować. Po zebraniu odpowiedniej ilości głosów dany pomysł zostanie zrealizowany. W FAQ natomiast znajdziecie pytania i odpowiedzi dotyczące bloga. Treść, która się tam znalazła została przeniesiona ze wcześniej utworzonego postu "Czym jest Eleseya?" i zaktualizowana. Pewnych zmian doczekał się również regulamin. Od teraz możliwe jest utworzenie postaci w krainie należącej do starożytnej Eleseyi opisanej w fabule, a także prowadzenie w niej wątków. Mam nadzieję, że zaszłe zmiany i nowości Wam się spodobają. Mam jednak jeszcze jedno ważne ogłoszenie do przekazania.

Uwaga!

Poszukuję osoby, która pomogła by mi się zająć blogiem i wstąpiła w grono administracji. Osoba ta powinna być przede wszystkim odpowiedzialna, a także kreatywna, uczciwa, niekłótliwa i nie poddająca się np. z powodu braku aktywności na blogu. Potrzebuję świeżego spojrzenia, kogoś kto by zweryfikował stworzone przeze mnie teksty, bo mam świadomość, że nie wszystko jest logicznie i dobrze napisane i również sam by coś wniósł nowego od siebie. Zainteresowane osoby proszę o napisanie do mnie na maila podanego w administracji.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz