20 maj 2018

Notka informacyjna [4]

Witajcie drodzy autorzy! W tym poście chciałbym przedstawić Wam moje pomysły na rozwój bloga, a także mam nadzieję, że wy przedstawicie mi swoje w komentarzach. Rok temu pod podobną notką zaproponowaliście m.in. zmianę szablonu i tak też się stało, więc jak widzicie wasze zdanie jest dla mnie ważne i ma wpływ na Eleseyę. Na dole prawej kolumny znajdziecie także ankietę, o której wypełnienie bardzo proszę. Ale do rzeczy. Od startu bloga wciąż wprowadzam nowe elementy, rozbudowuję fabułę i świat. Ale czy owe zmiany i dodatki wam się podobają? Chcecie coraz bardziej poznawać Eleseyę, czy może lepiej skupić się nad nowymi rozwiązaniami i elementami rozgrywki? Jakie nowe treści miałbym wprowadzić, albo jakie zakładki rozwinąć? Sam zamierzam obecnie rozwinąć rody królewskie, dodając opis każdej dynastii, wprowadzić nowe krainy, a także kontynuować fabułę. Co do nowych krain, mam parę pomysłów, które zaprezentowałem w sondzie w prawej kolumnie i proszę o oddanie w niej głosu. Zachęcam, abyście także zostawili mi swoje pomysły na krainy lub wyrazili zdanie, co do moich, bo w końcu to wy i wasze postacie tworzycie ten świat! Kolejna sprawa to kronika miesiąca. Czy w ogóle ją czytacie, czy podoba wam się jej forma i zawarte w niej treści? Myślimy z Pyladeą też nad wprowadzeniem kalendarza z rozpisanymi świętami i przedstawieniu dat z najważniejszymi wydarzeniami w historii Eleseyi. Co myślicie o tym? Czy historia was interesuje, czy nie koniecznie? Proszę przemyślcie te wszystkie sprawy i dajcie znać. A teraz małe ogłoszenie. Wciąż poszukuję osoby, która dołączyłaby do grona administracji i pomogłaby mi się zająć blogiem. Nie bójcie się, nie wymagam nie wiadomo czego. Osoby chętne proszę o kontakt mailowy. I na koniec zapraszam was do zostawienia opinii w komentarzu lub ankiecie, do aktywnego uczestnictwa w blogowych rozrywkach, a osoby niezapisane do dołączenia! Gorąco pozdrawiam!

Administracja

Brak komentarzy

Prześlij komentarz