6 cze 2019

Run Free

Irma
właśc. Aederynn Irmina Gwalladrion, Opiekunka, Krocząca Wśród Duchów
23 lata | Drzewna Elfka z Lisiego Gaju w Xaresyi | Druidka | Tkaczka Magii





Od autorki
No cześć.
Ta karta jest... no, po prostu jest. Jakoś tak wyszło, że bardziej, niż o Irmie, jest o jej plemieniu, miało być na odwrót, ale jakoś nie potrafiłam ożywić tej postaci, nie nakreśliwszy wpierw jej tła, a jak już się wkręciłam w world-building, to wyczerpałam na niego całe pokłady mojej kreatywności na dzisiaj (bo wiecie, w pisaniu najfajniejsze jest robienie researchu zanim się nie zacznie pisać, true story), a i tak jeszcze nie skończyłam. W przyszłości na pewno rozbuduję opis plemienia o kilka dodatkowych informacji, których nie miałam już siły dodać, no i oczywiście sklecę jakiś ładniejszy, pełniejszy obraz samej Irmy, bo to, co tu jest, póki co nie całkiem oddaje to, co miałam w głowie, kiedy ją tworzyłam. Mam nadzieję, że na razie wystarczy i że nie przesadziłam w żadną stronę.
No. To zapraszam.
Obraz stąd.

3 komentarze

  1. [no to cześć Irma. Miło powitać nowego autora. Baw się tutaj jak najdłużej. Dużo weny, pomysłów i ciekawych watków.
    Zaprosiłabym na coś, lecz chwilowo brak pomysłów ;<]

    Isaris

    OdpowiedzUsuń
  2. [Witam serdecznie w Eleseyi! Życzę bardzo fajnych przygód, dużo dużo wątków i weny :) Bardzo ładna karta postaci, sama Irma również jest super, ciekawy pomysł z plemieniem, czekam na dalsze informacje, bo wszystko bardzo mnie zainteresowało :D Jeśli masz chęci to zapraszam do Cassa albo Reyhara. Chociaż, chociaż może Reyhar? Marzy mi się jakiś magiczny, mroczny wątek ^^]

    OdpowiedzUsuń
  3. [ Na wstępie napiszę - piękna karta i bardzo rozbudowana, ciekawa historia. Aż człowiek chce dowiedzieć się jeszcze więcej! *-* Z przyjemnością zapraszam do siebie jeśli masz ochotę na wspólny wątek - razem na pewno coś wymyślimy. Zostań z nami jak najdłużej :) ]


    Daeron

    OdpowiedzUsuń